Trött!!!

Hejsan!

 

Aa som ni säkert fattar är jag sjukt trött efter en dag med mycket nervositet och nya upplevelser. Jag har idag gjort min grupp intervju och jag hoppas det gick bra. Men man måste dock tänka på att det var sjukt många mer som sökt samma som mig och de tar bara in på bad delen ca30 tror jag det var. Känns nästan som att chansen är ganska lite men jag vill dock så gärna ha en av platserna :D

 

Resten av dagen så blir det slappa och mys med Johanna, Anna och Erica. Mister socker som nu är lite smått handikappade ville att vi kära vänner skulle ta oss ner till affären och köpa lite gott och aa det är ju inget man ogillar. Så aa det är det som händer idag.

 

Just nu skulle jag behöva en liten sömn och godis ;) Ne men nu ska jag sätta mig i soffan och slappa innan Erica smsar och då jag ska möta henne vid affären.

 

Ha en bra kväll!

 

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0