Happy Torsdag :D

Hej!

 

Dagen började väldigt annorlunda eller det börjar bli en vana nu med att jag stänger av klockan i sömnen och så klart försov jag mig. Det började med att mamma kom in kl 7 och fråga om jag inte skulle gå upp snart och jag skrev 7 min buss går om 14 minuter :S men aa Jag han man har ju en snäll mamma som fixar saker medans man tar hand om dig själv med smink och kläder ;) Sedan blev det att springa ut till bussen och sedan skolan. Skolan startade med naturkunskaps prov och sedan en vanlig skön torsdag med underbara vänner en del kan man undra vart de får allt ifrån som en vis Fillipe fattar inte vart han får allt ifrån den är liksom allt ena stunden är det lite taskig saker och andra stunden väldigt ”romantiska” saker.  Man förstår helt enkelt inte vart allt kommer ifrån det är sånt man själv inte skulle säga.  Imorgon blir det en hel dag med brudarna efter skolan där det ska bli spännande och roligt mycket nya saker måste jag säga som jag inte riktigt gjort förut men aa jag hoppas att alla blir glada jag lär väl i alla fall får ett minne i livet och ett gott skratt lär jag nog få med.

Ne nu ska jag njuta av livet och att ha lite läx ledigt eller egenterligen inte men aa man får vara lite glad och njuta av livet ;)

 

Ett gott skratt förlänger livet och jag hoppas alla fått det för det får jag varje dag och jag hoppas glädjen sprids över alla :D

 

Kram

evvis♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag var också helt galet lycklig när jag kom hem från skolan. Underbara frihetskänsla :D

2011-01-13 @ 15:46:11



Postat av: anna

känner att jag lämnar över mitt hår i dina händer nu, ett gott skratt lär vi verkligen få det är ju som garanterat :D

2011-01-13 @ 19:37:17
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0