Måndag igen :)

Hej alla läsare!

 

Just nu känner jag bara för att sova är helt slut men fattar egenterligen inte är jag har inte gjort så speciellt mycket i dag mer än skolan, intervju, och hem och sen ska jag på utvecklings samtal. Det är nog bland det värsta som finns. Det är jätte läskigt tänk om man bara får massor negativt och att man känner sig helt kass men som tur är har jag en glad och roligt mentor. Resten av dan blir till att plugga lite läxor och slappa.

 

Veckan:

Tisdag: Skola som vanligt, läx plugg

Onsdag: Träna med Anna (bestämmer jag nu) och sedan skolan

Torsdag: Skolan och sedan vet jag inte mer

Fredag: Studiedag och mys väntar

Lördag: Inget planerat än

Söndag: Jobba och sedan vet jag ej mer

 

Just nu skulle jag kunna somna med dator i knätt men då skulle ju detta inlägg aldrig bli klart så jag får nog vänta med mitt sovande.

 

Men ha en bra resten av dagen.

Kram

evvis♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså hör bestämmer man saker utan att fråga!



(skämta bara jag hade redan bestämt jag med att vi skulle träna ;) )

2011-01-31 @ 15:20:13
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0