Trettondagen!

Hej idag har jag inte gjort så mycket än. Somnade vid halv 6 i morses och pappa väkte mig halv 11. Snacka om att man var sur då. Jag har precis tagit en liten sov paus och ska snart läsa min engelskabok lite och naturkuskapen. Resten av dan blir slappa och ladda inför en mysig morgondag med Angelica i Göteborg.

Gårdagen vet ni ju att jag var med mina underbara vänner och vi spelade spel såg på film pratade och aa ni som var med vet ju. Innan det så var min faster/fadder och fadder och kusin här och åt en god trettondagsaftons middag bestående av mammas lax.

Nu ska jag lägga uppen liten bild här så kanske vi hörs senare i kväll.

Kramar

evvis♥



En bild jag tycker är fin så därför kommer den i repris hela tiden och har även sett att Anna lånat den på henes blogg. Jag har fått dn från polyvor.com e mycket bra sida för mode och färgstarka bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0