Väldigt dåligt jag vet

Jag vet att mina uppdateringar är väldigt dåliga , nästan så att man undrar varför man ens har en blogg ibland! Ska försöka bli bättre men just nu har man lite att göra på dagarna ex jobb , träffa vänner , fixa saker, familjen och sen ska man komma ihåg massor saker som man ska göra men oftast så kommer man inte ihåg hälften av allt ens utan man glömmer av det. Under denna veckan jag inte har bloggar har jag jobbat, varit på bio, träffat vänner , firat med familj och hjälpt min farmor lite. Igår så var jag och pappa och övningskörde och sedan slappade jag och sen på kvällen blev det att fira min farmor och farfars guldbröllop :) Idag så har jag läst och gjort lite körtester ( måste ju förbereda mig för vägen ) och ätit en god frukost på altanen och kollat på datorn för första gången på typ en vecka. Resten av dagen vet jag inte vad som händer får se. För övrigt är allt bra förutom att jag är så trött hela tiden pga att jag måste gå upp lite efter fem varje morgon förutom på helgen :) och sedan är jag så sjukt sim sugen men har inte riktigt orken att ta mig till badet men jag tror snart att bsk ska börja träna så då kan jag åka och träna med dem det är lite roligare än att simma själv i den gamla tråkiga bassängen :) Men ni får ha det bra så hörs vi! Kram Evvis<3

Kommentarer
Postat av: Angie

BRA du får blogga och simma mera då Evve! ;D pussss

2011-08-01 @ 21:08:22
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0