en kort dag!

Just nu sitter jag här framför min skol dator och väntar på att den ska ladda ur så jag äntligen kan använda den hur mycket som helst. Idag hade jag sov morgon och slutade tidigt som jag nämnde i förra inlägget från igår. När jag kom hem så hörde jag en röst som lät bekant ropa på mig men jag såg ingen och sen så jag att det var min mamma som ropade och hon hade fullt upp för att hon erbjöd sig som hundvakt idag. När jag hade ställt cykeln så kom en liten mysig men även lite galen hund och anföll mig. Så nu har jag busat lite med Molly med. Resten av dagen ska jag göra lite av det sista på mina inlämningar och sedan vet jag inte än vad jag ska göra kanske träna eller något annat vem vet sånt i förväg liksom ;)

 

Imorgon ska jag boka min första körlektion och innan det ska jag gå i skolan några timmar och på kvällen ska jag på kalas för min "minsta" kusin.

 

Hoppas alla har det bra och att alla är glada och pigga för det är väl kanske inte precis vad jag är. Glad är jag men inte riktigt helt pigg.

 

 

Vill bara kolla om det är några av er läsare som vet vart man kan köpa foder till Illse Jacobsen gummistövlar 3/4 och de heter rub 15?? Har letat som en galning på nätet och där fanns det men jag tror att de är bara för de högaste. Sedan har jag varit inne på sparsmaket men de hade inte beställt hem några för det var inte så stor åtkomst på dem så då beställde det inga. Lite surt när man vill ha något och så finns det inte eller det finns men någon människa gömmer dem för mig som vanligt när jag vill ha något ;)'

 

 

Nu ska jag dra men vi hörs!

 

kramar evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0