Lördag!

Idag är det lördag igen. Veckorna gå för fort tycker jag men det är ändå bra på ett sätt för då blir det närmare till nästa sommarlov för varje dag som går. Idag har jag inte gjort ett skti eller jo jag har gjort lite historia som jag missade igår och sen har jag slappat och varit lite sjuksköterska på mig själv och plåstrat om mig själv. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer men känner just nu bara för slappa är lite små trött.

 

Imorgon blir det en tur till badet och sen så ska jag göra klart min historia och plugga lite annat och ta det lugnt. Detta var kanske inte det roligaste inlägget men denna helg är inte så rolig kanske för att jag bara känner för att slappa ;) Känner inget go riktigt i kroppen så då får man slappa och göra det man behöver göra.

 

Ne nu ska jag dra

Ses

evvis♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0