TISDAG

God morgon!

 

Denna dag kommer bli väldigt seg känner jag just nu. Har haft en lektion än så länge utav 2 ska egentligen ha 3 men har fått inställd idrott vilket är skit skönt. Så jag slutar redan fem över 12 kunde ha slutat kvart över nio men valde ha att natur så att jag slipper den nästa vecka istället.  Resten av dagen ska jag plugga lite och slappa är så sjukt trött som vanligt. Det var väldigt segt att gå upp idag vill jag be och få tala om. Det roliga är att min ena väckar klocka som jag ställde ville redan halv ett i natt ringa och väcka mig. Detta var pga att jag ställde en av klockorna på min ipod och den hade varit avstäng och ur laddad ett antal dagar och det har gjort att den inte ändrat tiden så den gick flera timmar före för den har inte haft något internet att ändra sig efter heller. Det kanske är en av de anledningarna till att jag är trött.

 

Dagens softa outfit: Svart lite halvt stickad oversize tröja, sametsleggins , ett par tyg skor med märket palladium och mitt älskade berlock armband från thomas sabo.

 

Nu ska jag göra lite nytta på min hållis så jag slipper göra det när jag kommer hem.

 

Kramar

evvis♥

 

Jag vill ha någon som dig, en kille som finns där och är gullig och omtänksam men var hittar jag dig!!Det är frågan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0