träningsverk!!!!!!!

Jag har en så hemsk träningsvärk i nedre ryggen INTE skönt för fem öre!! Men om man ser det positivt så verkade all träning från igår göra gott på kroppen. Nu är alla inlämningar gjorda för denna vecka bara 2 små läxor kvar vilket är skönt så att jag kan njuta av en hel dag i Göteborg på torsdag med mysiga människor och klassen på morgonen.

 

Idag har jag funderat lite över detta uttryck ”en bild säger mer än tusen ord”. Jag har kommit fram till att det stämmer ju. För en bild beskriver allt den visar ju känslor och humöret och vad man vill få fram. Det är på något sätt lättare att förmedla en känsla men det är ju inte alltid alla tolkar de lika men det är ju ofta man inte tolkar saker lika i denna värld. Jag vet inte om det är bara jag som tycker det för att jag inte tyckar att läsa kanske är det roligaste som finns om det inte är något måste eller för att det är något bra. Men om jag tex läser en blogg då tittar jag mest på bilderna och om bilderna gör att inlägget verkar intressant så läser jag inlägget. Detta kan man inte tro om mig för att jag lägger sällan upp bilder som har med mina inlägg att göra utan jag lägger mer ut bilder jag tycker om eller bara för att få lite färg på inlägget. Så jag kanske ska börja med att lägga upp bilder beroende på vad inlägget handlar om och att passa in bilden lite mer än vad jag gör. Så nu borde det bli lite förbättringar här i bloggen nu när jag börjat blogga så bra!! Så jag börjar redan nu.

Varför denna bild passade in i mitt liv i dag och i inlägget får ni fundera över lite själva men ja har min egen förklaring.

 

Kramar

evvis♥

 

Kommentera tycker jag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0