Jag är i himmelriket när jag bakar

Som ni säkert fattar med överskrifen så ska jag baka. Min far och bror har precis börjat med bulldegen och jag ska sedan baka macaronis (stavning). Älskar att baka det är bland det bästa som finns att göra!!! Idag har jag blivit väckt av min far (inte glad evve då) sedan så har jag slappat och sen har jag även varit och handlat och snart ska jag börja baka.

Igår kväll så träffade jag min kära vän Josephine och vi kollade på film och åt choklad fondy och bara hade det skönt. Vi satt även och pratade lite om vårat sommar äventyr vi ska åka på och jag längtade då genast till sommaren. Fy vad roligt vi ska ha det brudar!!!! :D

Jag har ingen aning om vad jag mer ska skriva om förutom att jag vill ha sommar nu!

 

Ne nu ska jag dra mig bort från verkligheten lite och koncentera mig på mina macarons.

 

Krama

evvis♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0