Onsdag

Jag har gått nästan hela dagen och trott det har varit torsdag. Fattar inte varför! I natt drömde jag att jag var med i ett tredje världskrig det var sjukt läskigt jag fick typ springa runt med min familj och gömma mig och vi såg aldrig några människor förut som vakter då och då. Fy jag drömmer så konstiga saker denna vecka ni ska bara veta.

Min dag började med att ja försov mig och sedan fick jag skjuts av mamma till skolan som startade med en helkropps massage. Det var väldigt skönt ska jag få be om att få tala om. Sedan hade jag webbdesign och nu börjar det hända lite med min hemsida (äntligen). Sedan engelska och avslutade skoldagen med religion. Sedan kom mamma och hämta mig och sen dess har jag slappat.

Igår var det skola och sedan slappa jag och han även med en lite promenad med Johanna.Imorgon är det skola sen ska jag plugga och sedan blir det nog en promenad med Johanna.Fredag vet jag inte riktigt än.Lördag ska jag och Anna på äventyr får se vad jag lyckas lura med Anna på vi ska i alla fall till Göteborg.Söndag ska jag bo på badet hela dagen typ från 09.00- ca17.00 någon gång ska först jobba och sen gå funktionärsutbildning och sedan har vi klubbtävling.Måndag så är det Valborg och då ska det nog bli middag med tjejerna.Så nu vet ni mitt liv de närmaste dagarna vare sig ni vill eller inte.

Ne nu ska jag fixa lite och så sen så är det ju bara skit på tv:n ikväll så får se vad jag hittar på.

kram

evve♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0