Skärtorsdagen

Hej!
Fy vad skönt det är att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst! Just nu sitter jag och kollar på tv och känner mig väldigt seg i huvudet men det börjar bli bättre efter att ha sovit lite. Idag har jag tagit en lång och välförkänd sovmogron till halv 12 suttit i pyjamas til halv 2-2 och sen lagat lite mat. Jag har alltså haft en sjukt slapp dag. Resten av dagen ska jag äta lite mat med familjen och sen ska jag dra mig till stan för att möta Josephine och sedan vidare hem till henne.
Idag har jag suttit hela dagen och längtat till sommarlovet. Jag har tänkt på allt jag vill göra, sommarjobb och allt jag ska göra. Har redan mängder av planer men om jag får ett jobb så får jag nog tyvärr tänk om lite men jag kommer nog hinna med många av sakerna ändå. Varför ska det vara så svårt att få ett sommarjobb?? jo evelina du är inte arton!!!! allt hade varit så sjukt mycket enklare om jag skulle fyllt 18 innan sommaren då hade jag kunna söka så sjukt mycket jobb som jag vill. Det skulle vara så sjukt roligt med ett jobb i sommar så får väl kämpa på lite till och kolla runt och vänta på de jag sökt också. Jag har även räknat ut att jag endast har 9 prov kvar och att det inte alls är många veckor kvar så nu taggar vi!!!
Ne nu ska jag kolla vidare och se om jag hittar några roliga bloggar att läsa.
Ni får ha det så bra!
Kram
evve♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0