Söndag

Snart ska tröttingen sova efter en helg med mycket att göra. I fredags var jag först i skolan sen åkte jag och Johanna och handla lite och lite senare sen på kvällen träffades vi och hade de en mysig fredags kväll. I går var jag hos josse typ halva dan med Carro och idag har jag jobbat och sedan varit hos josse igen med Carro. Sen när jag kom hem från josse kollade jag på en så grymt bra film vid namn "En dag". Det var nog en av de bästa på länge tyckte starkt om den måste jag säga. Rekommenderar den starkt att se. Nu blev det lite mycket starkt ;)

Veckan som kommer nu är ganska lugn om man jämför förra. Ska göra färdigt lite och så hade jag tänkt. Måndag: vanlig dag , öva idrott. Tisdag: skola , träna.onsdag: skola , lite plugg . Torsdag: kort skoldag , lite plugg.fredag: skola sen inga planer än men de kommer nog. Lördag: lite osäkert än. Söndag: ska jag först jobba , funktionärsutbildning, klubbtävling så jag kommer typ vara på badet mellan 09.00-ca18.00 roooligt haha!

Det är min vecka det sen nästa helg är det lång helg och det ska bli väldigt skönt.

Ne nu ska jag sova för ögonen faller ihop.

Godanatt!
Evvis❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0