Sova var det ja

Det går aldrig somna på beställning har jag märkt. Jag skulle nog hellre vilja flyga runt hela natten istället för att sova. Det är liksom skräll att jag inte kan sova bara för att jag måste. Känner att det skulle vara skönt att klara en skoldag utan gäspningar ;) kvart över elva är lite tidigt för min del att sova tror jag men vad ska man göra liksom när alla andra sover. Datorn har inget att erbjuda längre och om man är för hög ljud i huset får man arga kommentarer från de som vill sova så en kaka kan man inte direkt baka. Så jag tänkte jag kunde blogga lite för det är ju i alla fall det tystaste man kan göra utan att störa någon.

Idag: har jag tränat och njutit av att vara ledig.
Imorgon: blir det skola och lite plugg.
Onsdag: börjar nio för att vi ska på en teater och sedan har vi en lektion efter det.
Torsdag: Stockholm med alla SP2:or
Fredag: fortfarande i Stockholm
Lördag: slaaaaaappppa får nog plugga lite med.
Söndag: jobba och plugga.

Någon mer än jag som får lite panik när man inte kan sova och man måste? Ne nu måste jag verkligen försöka somna för resten av huset sover redan så nu är jag helt själv vaken.

Godnatt
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0