29/2 bara var fjärde år

Idag är det nästan som att man skulle fira att det är den 29 februari men hur?? Jag firar med religions plugg och slappa. haha roligt man kan ha det!
Idag: skola, pratat med Anna, pluggat religion, ätit god mat och sen ska jag nog fråga mammsen om hon vill övningsköra med mig kan ju behövas. Sen ikväll ska jag titta på ett av de bästa tv programmen = Sveriges mästerkock.
Vill bara berätta en sak för er och det är att jag ÄLSKAR mina vänner så sjukt j*vla mycket!!! Ni gör min dag och att mitt leende finns på läpparna. Vet inte vad jag skulle va utan er (kanske en sur och jätte negativ tonåring).
Ne nu ska jag göra något vettigt!
Puss & Kram skumbanan
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0