Pyjamas ♥

Pyjamas är nog det bästa av alla klädes plagg som finns. Jag älskar att sitta i min pyjamas så länge jag kan och bara mysa. Som ni nog förstår så gör jag det nu. Musik+dator+pyjamas+uppsatthår= morgon mys/helg mys. Man får passa på medans man kan liksom när man har sovmorgon. Idag lät min familj mig att få en oerhört skönt och perfekt sovmorgon. Resten av dagen ska jag nu göra lite skolgrejer sen ska jag duscha och fixa mig lite sen ska jag träffa brudar och vi ska nog fixa en liten spa kväll idag. Jag och Josse kom på det igår för vi måste öva lite inför våra massage uppgifter och våra vänner säger liksom inte direkt nej så det är lätt fixat.
Imorgon blir det ett par timmar på dagen först sen hem och gör en spanska inlämning sen ska jag slappa får se vad som händer.

 

Ne nu ska jag snart hoppa in i duschen..

kramar

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0