Stockholm

Hej!

Ska snart sova hade jag tänkt men innan ville jag blogga lite ordentligt kände jag.

Kom för en liten stund sedan hem från Anna efter att ha kolla på "Sex and the city 1" och snackat och innan har vi åkt runt lite här i Skövde.

Måndags: Dagen startade med en tidig morgon då vi hoppade på tåget till Stockholm. Efter ett par timmars tåg åkande var vi äntligen framme. Väl när vi var framme tog vi oss till hotellet och sedan vidare ut för shopping. Hela måndagen gick vi runt bland alla köp center och gallerier och alla affärer runt om och shoppade. Blev mest shopping för mig. Köpte en berlock som jag visat er och en kofta och en tröja. Så vi tillbringa en hel dag med att yra runt och jag och min far som älskar plan löst farande gick runt och njöt medans min mor och bror hade lite små panik för att de inte riktigt viste och hade kontroll över vart vi va. Men min far och jag var helt lugna och bara njöt vi hade liksom all tid i världen och så svårt är det inte att hitta så varför ska man oroa sig liksom. På kvällen letade vi upp en mysig restaurang och åt lite god mat.

Tisdagen: Steg vi upp runt 9 och gick ner och åt en helt okej hotell frukost. Sedan så tog vi tunnelbanan till stationen för att låsa in väskorna så vi slapp släpa på dem. Sedan tycket mamma att vi skulle vara tvungna att vara lite kulturella så vi tog spårvagnen till djurgården och där besökte vi Vasamuséet som var helt okej men jag måste erkänn att det finns mängder av saker som är bättre. Men vad gör man inte för att göra sina föräldrar glada. Efter det tog vi tunnelbanan till Globen där jag trodde att vi skulle åka med hissen upp på globen men så blev det inte tyvärr (fråga mig inte varför). Efter det drog vi oss till baka och shoppade lite till dock hittade inte jag något men det gjorde resten av familjen så lite shopping blev det. Sedan så tog vi tåget hem och väl hemma sen somnade jag som en stock trött som jag var.

som vanligt är jag så sjukt dålig på att ta kort så tyvärr har jag inga....

Det var ungefär vad jag gjorde under mina två dagar i Stockholm. Sen var vi mycket i gamla stan och runt om där mycket med. Det är mysigt att bara gå runt och kolla och springa runt i alla olika kläd affärer. SHOPPING är livet!!

 

Med det så ska jag nu avsluta detta inlägg och säga godnatt.

 

LOVE

evvis♥

 

Bättre än inget men ändå inte bra. Från min och annas och johannas och ericas fredags kväll.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0