Torsdag

Lovet springer ju bara iväg ju!!! hallå ge mig en vecka till minst det skulle verkligen behövas. Just nu sitter jag med datorn i knät i min favvo soffa och kolla på "projekt runway" utan ljud och spotify på hög volym till. Dock måste jag erkänna att musiken passar inte riktigt med programmet. Dagen började med att mamma ringde och såklart hade jag en telefon precis vid huvudet = vakna direkt och efter som min bror var på toa var jag även tvungen att svara. Efter det telefonsamtalet kunde jag inte somna om så jag gick upp och då kände jag mig som ett hembiträde. Det såg ut som en svinstia i köket så jag fick ställa mig och plocka in i diskmaskinen och diska och plocka undan all skit. (man fick känna lite då på hur min kära mor & far gör jämt åt mig inte roligt!) haha... Sen så gjorde jag mig en rejäl frukost och sedan har jag nu duschat och sen hamna jag här i soffan.
Resten av dagen hade jag tänkt ta det lugnt. Känner för att baka bullar men orkar inte åka ner till affären och köpa det som vi inte har hemma. Sen är jag skit sugen på soppa så det ska jag nog göra till lunch för det har vi hemma så då slipper jag gå ut i snön. Så då vet ni det.
Ne nu ska jag kolla vidare på datorn så hörs vi.
kramar
evvis♥



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0