Allt går så fort nu

Hej!
 
Just nu sitter jag i min ensamhet och äter hallon kesella och kollar på "Allsång på Skansen". Har idag jobbat och inte gjort så mycket mer. I går blev det en heldag i Göteborg på Liseberg med karusell åkande och sen fixade även jag och Agnes kanon platser till Lotta på Liseberg så igår gjorde jag min tv debut ;) Kan säga att programmet är mycket bättre live har lite svårt för det på tv men in real var det mycket bättre. I helgen gjorde jag inte så mycket mer än att slappa och så. Fredags var jag först en kort sväng i Mariestad och köpte båt saker med pappa och sedan så åkte jag hem till Adam där kvällen spenderades. I torsdags var jag väldigt slapp på dagen på kvällen blev det först att dra till Josse sedan drog vi ner mot stan men vi som var under 18 fick inget bra resultat så vi gick till donken och sen gick vi runt lite i stan och sen satt jag och pratade med Karin och Filiph för de andra jag var gick vidare på eget kalas och då ringde jag mamma som så snällt kom och hämta mig mitt i natten. Mina föräldrar är BÄST!!!!
Detta är väl vad jag har gjort det senaste. Nu ska jag kolla på Allsången och sen ska jag sova för jag ska upp super tidigt imorgon.
 
Kramar
evve♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0