Den tjugo fjärde i sjunde

Hej!
 
Mitt bloggande är väldigt dåligt men det är roligt att så många klickar in här fortfarande. Efter som att blogg.se appen inte funkar längre så gör det att jag inte kan blogga lika lätta. jag har inte varit hemma så mycket den senste tiden och då är mobil bloggande mycket lättare. Jag kom igår hem från kungsham där jag varit sen i onsdags. Jag åkte tillsammans ner med Johanna och sen åkte jag hem själv pga körlektion och så. Sen ska jag jobba på söndag och sen vet jag inte om jag kommer få jobba något mer i veckan. Annars är allt finfint och det rullar. kan säga att jag brät mig ett tio tal gånger (inte bra) men var all brun färg är vet jag inte. Resten av veckan blir det slappa. Sen är det inte så långt kvar till planet går mot Rom. jag längtar så sjukt mycket!!!!
 
Får se hur mycket bloggande det blir resten av lovet  men ska försöka slänga upp ett inlägg ibland.
 
Kramar
evve♥

Kommentarer
Postat av: Angie

Blogg.se-appen funkar visst! ta bort den o hämta den en gång till, oså ska det gå nu! de gjorde nåt för typ 2v sen så det ska funka! try it ;D pusss

2012-07-25 @ 23:38:28
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0