Fredag kväll

Hej på er!

 

Denna vecka har bestått av mycket jobb både på dagen och kvällen. Har haft lektioner på dagarna och på kvällen har jag fixat med saker som vi skulle ha igår på simskoleavslutningen och med ca68 barn själv så har man lite att skriva och hålla koll på. Jag har även hunnit med att träffa Josefin en kväll och sedan Anna, Johanna och Emelie och så. 

Idag har jag varit ledig hela dagen och jag trodde att jag skulle få sovmorgon men nej! Hem telefonen ringde redan runt åtta och väckte mig så jag var tvungen att svara och det var inte ens till mig utan mamma som var på jobbet och två min senare ringer mamma. Så somna om fanns inte ens att tänka på men la mig i soffan och somnade lite faktiskt ;) Resten av dan har jag tillbringat för mesta dels hemma men har även tagit en snabb sväng till stan och så. Resten av kvällen blir slapp framför tv:n. 

Imorgon blir det till att ladda inför Vansbro och så.

Söndag drar jag och pappsen till Vansbro där även min faster och kusins kille kommer vara. Sedan ska vi samma 3 km och sen blir det att åka hem på kvällen. 

Måndag ska jag vara ledig :D

Tisdag genomgång/ utbildning i Hjo inför extra jobbet jag har fått i sommar som badvakt. Efter det ska jag träffa Josefin och vad vi hittar på hänger på vädret. 

Ne nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla vad tv:n har att erbjuda.

Ha det bra så kanske vi hörs.

 evve♥

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0