lite av varje

vad har du på dig?
Pyjamas.

Hur mår du?
Bra eller ganska trött!

Vad önskar du just nu?
Att tiden ska gå lite fortare antingen till imorgon eller torsdag

vad har du ätit idag?
Inget än men snart ska jag äta frukost av det som finns i kylskåpet

vad ska du göra imorrn?
jobba

vem saknar du?
min familj och det där extra i vardagen

senaste köp?
det senaste jag själv köpte var ett par cykelbyxor

vad skrattade du senast åt?
antar att det var i går åt någon av mina vänner som sa något roligt

vad grät du senast åt?
Ingen aning faktiskt, tur det för de vill man inte minnas

vad läser du just nu?
försöker att ta mig igenom den tjockaste boken ever om Steve Jobs

senast sedda film?
någon jag såg i går en komendi (dock går inte jag och film namn ihop , lägger aldrig det på minnet)

Vilken svordom använder du mest?
fan och jävlar och rumpa

Vem var den senaste som ringde dig?
Anna eller mamma

Har du dejtat någon av en annan religion?
Vet faktiskt inte

senast 3 inkomna sms?
”det är bra det, cykla fort”

”God natt sov gott”

”en bild på två trötta en person och en hund sov bredvid varandra”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”God natt”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
av de år jag har gått är det nog massage, webbdesign, samhäll A &B

Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon och stenhårda nektariner

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
det var någon för ett tag sedan men kommer inte ihåg.

Vad är du rädd för?
mörker, ormar,FÅGLAR

En person du tycker är snygg?
Måns Zelmerlöw

Blir du lätt svartsjuk?
Ne inte vad jag har egen kännedom om.  Men jag tror att alla människor är lite svartsjuka om det verkligen är något man kan nog aldrig säga att man ingen är det för lite tror jag det tillhör människan lite.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
okej J

Vilket språk hade du velat lära dig?
Kinesiska ellertyp Italienska

Vad för sorts killar faller du för?
snälla, roliga, såna som flörta med en ,pratglada, sen faller man även om det är väldigt fixerat mycket för utseendet först måste jag erkänna (en snygg blir mer intresset , någon som håller med även om personen är skit taskig så blir faller man för utseendet men till slut fattar man om den är rätt, utsidan ger  insidan en chans, vi människor är väldigt utseeden fixerade tyvärr men jag säger inte alla men många)

Vart vill du åka just nu?
Italien (torsdag kommer jag) och USA

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
en bil haha! (man får drömma lite) ,pengar till resa och annat, en underbar dag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0