Lördag

Idag har jag tagit tid för mig själv. Det var ett tag sedan jag var själv så jag har packat upp mina väskor och lagat mat och rakat benen och målat naglarna och bara gjort det jag har känt för. Imorgon blir det jobb för hela slanten sedan kommer min efterlängtade familj hem. Igår var jag och jobbade mellan 10-19 och sedan åkte jag hem till Anna och grilla med Anna, Adam, Erik, Sofie,Josse så det blev en mysig kväll. I torsdags fick jag hoppa in på jobbet på dan melnn 13.00-19.00 för det behövde hjälp sedan så åt jag mat med min mormor och morfar. På måndag blir det att börja ladda inför Italien. Tisdag vet jag inte än träna kanske och packa. Onsdag packa det sista. Torsdag Italien here I come!!!! Ne nu har det slutat åska om det är för sunden eller för hela dagen vet jag ej men hoppas för evigt så nu ska jag  kolla på sommarkrysset. 
 
Ha en bra kväll!
 
evve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0