Nu funkar appen igen :D

Min kusin sa till mig att blogg. Se appen funkade nu igen så jag laddade ner den och det funkade perfekt. Idag har jag jobbat det var väldig segt för vädret var inte det bästa. Så det blev jobb från halv 10 till 19 . Efter det kom mamma och pappa och hämta mig och då åkte vi och handla lite. Sen resten av kvällen har jag ätit god mat och halv sovit i soffan för jag är så fruktansvärt trött idag. Så nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte försöka sova. För övrigt så är det inte så långt kvar tills jag dra på en av mina dröm resor till ROM. Det första gången jag åker till en storstad i Europa och första gången jag åker till Italien. Har tidigare bara varit i Spanien och Grekland på ett antal olika ställen. Så jag börjar bli jätte taggad nu!! Ne nu somnar jag snart så ha det bra! Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0