Punkter

Saker jag inte kan vara utan:
 
  • bubbelvatten 
  • ansiktskräm
  • skor
  • pyjamas
  • resa
  • vänner och positiva människor
  • mint tuggumi 
  • pincet
  • godis
  • Iphone
  • Bada
  • Äventyr
  • Mysiga sommarkvällar
  • Pengar
 
Saker jag kan klara mig utan:
 
  • Strumpor
  • Chips
  • Dator (mobilen har allt)
  • Idioter
  • Saker som gör ont
  • Farliga saker
  • Mjukisbyxor
  • Spenat 
  • Räkor
  • Falskhet
  • Fotboll och Handboll och Ishockey 
 
 
Saker ni inte viste om mig kanske:
 
  • Älskar att baka!!!
  • Har alltid minst 2 tuggumipåsar med mig
  • Ska simma vansbrosimmet för andra gången på Söndag och jag har inte simmat på jätte längre
  • Söt beroende måste äta godis minst en gång i veckan
  • Kan inte bära mjukisbyxor
  • Är väldigt rastlös av mig även om det inte alltid märks
  • Avskyr att gå på offentliga toaletter
  • Är en av de få som avskyr Hånkan Hellström
  • Älskar blåmusslor!
  • Jag gillar inte när man säger "Vill du prata jag finns här för dig" till mig (fråga mig inte varför men det går bara inte)
  • Har svårt att gråta inför folk
  • Jag gråtter ofta när jag skrattar
Framtiden:
 
  • Flytta runt och se mycket (tror detta är en väldigt viktig punkt för att bli en stark människa)
  • Resa runt i världen
  • Träffa the boy
  • Utbilda mig 
  • Skaffa hus
  • Ha mitt drömbröllop
  • Skaffa barn 
  • Ha en underbar familj
  • Skaffa mig en sommarstuga i Kungshamn eller Smögen
Denna lista med min framtid kan göra lång men detta är i stora drag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0