Tisdagen

Hej på er!
 
Igår så blev det att dra iväg till Hjo på morgonen för lite livräddnings genomgång och träning. Efter det så skyndade jag mig hem och åt och duchade sedan så for jag med Josefin till Göteborg för lite shopping och fikande. Själv köpte jag en svea tröja en lite oversize tröja jätte söt och förra veckan fick ajg en svea tjocktröja av mamma. Snacka om svea fan Josse skratta åt mig lite för att jag gick runt med en svea kasse och en svea tröja på mig. 
 
Idag var jag med mamma och hämta bilen och sen blev det en liten tur på stan. Sedan så lagade vi mat och sen har jag bara slappat.
 
Ne nu vet jag inte vad jag skriva mer har inget roligt att säga vad jag kommer på. 
 
 
Hoppas alla har det bra och att semestern eller sommarlovet är kanon!
 
Hejdålilladopphopptjoppdopp!
 
(Fråga mig inte varför jag skrev så för det vet jag inte själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0