---

Hej hur har ni det?

Just nu är min plan att sova som jag känner att jag skulle behöva. Känner mig ganska flum samtidigt som jag känner mig lite panikslagen. Är nervös inför imorgon men annars rullar allt på. Har redan hunnit planera helgen och två/tre första dagarna på lovet. Har även några små planer som jag ska försöka få till. Så känner att detta kan bli ett bra lov.

Idag har jag varit i skolan och sen har jag läst igenom en rapport och opponerat den och sen har jag pratat med Anna . Sedan blev det även en promenad med Johanna och Anna som vi längre pratat om men det har aldrig riktigt funnits tid. Och nu ska jag sova så god natt!

Kram
Evvis<3

Här kommer en liten bild på mina nya shorts !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0