Chill fredag!

Fy vad skönt det är bara chilla! Dagen började med spanska sen idrott och där efter svenska och historia. Sen trodde jag att jag skulle få komma hem snabbt och lätt men så blev det ju inte riktigt! Började med att mina nycklar var borta för ovanlighetens skulle var jag skit lugn och bara skratta. Efter att ha klagat på killarna i en kvart eller två så fattade jag att de skojade bara och de låg inte bakom detta. Nästa steg i letandes blev en tur till lärare och fråga om jag kunde få låna nyckeln till klass rummet så jag och becciz kolla igen de klass rum vi senast var i och inga nycklar syntes så långt ögat kan nå. Vi vidare till läraren som hade lektion efter oss i salen ocj störde hennes lektion men hon hade dem inte heller. Då fick vi ett förslag och gick till en annan personal och jag blev så lycklig för någon underbar människa som har uppfostrats rätt hade lämnat mina nycklar till henne. Äntligen kunde jag åka hem! Tack becka för att du hjälpte mig att leta<3 tänk att man var så klantig och för la sig dem i ett klassrum. Tur man har ibland i alla fall tänk om jag inte hade hittat dem! Då hade jag fått panik och en orolig helg.... Väl hemma sen somnade jag och nu har jag ätit och sitter och kollar på tv tjatar på pappa att vi ska baka bullar men han är lat som vanligt. Så får se vad som händer kommer inte i alla fall att glo på tv hela kvällen det kan jag säga er så rastlös är jag!

Ha en bra kväll
Evve<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0