Rörigt

Tror ingen skulle vilja ha mitt huvude just nu det är så rörigt. Allt bara snurrar runt och känner snart bara för att sova i ett par dagar i sträck men då får jag panik över all viktigt tid jag missar. Just nu sitter jag och jobbar med ett projekt vi har som står lite smått stilla. Vädret ute är underbart och jag har faktiskt fått på mig mina låga convers idag de som jag kämpade för att få tag i. Har kommit på en sak med mig själv och det är att jag vill alltid ha saker som är svåra att få tag på. Just nu letar jag efter en viss modell av sko från märket TOMS. Jag har hittat ett stället som har dem men det är en sida och då får jag beställa från USA och vad kostar inte det?? men just nu lutar det åt att det får bli en beställning där ifrån för Sverige tar in så lite bra saker ;) haha.
Ne nu måste jag jobba vidare så vi kommer någonstan med detta arbete. För mina två arbetspartner är inte så arbetsvilliga den ena är inte i skola och den andra som har varit i skolan är borta! Jag känner mig som en dagis fröken! Så försök att aldrig jobba med två killar i en grupp själv = rörigt!
Ne nu ska jag skriva på min del.
Ha en bra dag!

evve♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0