Söndag men ej slut på helgen

Vad skönt att vara ledig imorgon måste jag säga inte fel alls. Idag har jag varit och jobbbat och sen hem och slappat sen blev det lite massage plugg och sen helt oplanerat bio. Mamma var sugen på bio så vi drog ner och kollade på "nobels testamente" (tror den hette så). Det börjar bli en liten tradition för mig och mamma.
Igår kväll blev det mys med brudaran med melodifestivalen och sedan så blev det prat och en lite kvälls promenad.
Resten av kvällen ska jag slappa och kolla på tv lite och så. Imorgon blir det plugg och sen vet jag ej ska nog dra mig ner mot gymmet och träna lite är taggad på det. Men först och främst ska jag sova ut!
Det var min dag det ja!
puss
evve♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0