Tisdag igen!

Tur man har "seriösa" och underbara vänner" haha

Idag är verkligen en dag då man bara vill ligga kvar i sängen!!! För att man ska slippa tänka och göra beslut. Kan inte allt bara rulla på som vanligt och så kan någon som känner mig in och utan till fatta mina beslut och ta mina tankar. Varför ska man tänka mer än vad som är normalt? eller vad är normalt? Man vet liksom inte alls vad jag vill och känner för. Tankarna bara flyger åt alla håll och kommer tillbaka lika fort som de är glömda. Sedan är man rädd för att man ska göra något fel så det blir fel i slut ändan men samtidigt kan man inte bara sitta och tänka istället för att göra något. Tänk hur mycket vikitg tid man skulle förlora då. Ne fy vad deppigt detta låter men det jag vill få fram är att man borde göra mer och sluta tänka man lever ju bara en gång (vad som sägs) så varför inte ta vara på den chansen och göra något roligt!!!! SÅ nu tycker jag att alla kloka människor gör som jag tänkt göra vi gör det vi vill göra och målen vi har ska uppfyllas och det gör de inte av sig själv så nu kämpar vi på!
Idag så är det skolan som gäller sen efter skolan ska jag skriva på min samhäll och disposion och sen ska jag och carro träna och sedan avsluta med yoga. Sen ska jag hem och sova!
Ne nu ska jag göra något vettigt med min håltimma.
kramar
evve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0