Min fina Evelina

Det var länge sedan Evelina hade en gästbloggare så jag fick nu äran! Alla som har gästbloggat tidigare här på Evelinas blogg brukar dra till med rejäla skämtgrejer, tyvärr så är det så att jag inte är så duktig på att dra till skämtgrejer om jag inte är på humöret för det. Därför tänkte jag skriva ett inlägg om hur sjukt underbar Evelina är. Många tror nog att vi är väldigt lika varandra och delar samma åsikter kring allt men när det gäller oss två så är vi väldigt olika varandra men det är de jag gillar med vår vänskap. Även fast vi inte resonerar lika så tycker vi om varandra så sjukt mycket(hoppas att Eve känner samma sak) och vi vet när vi ska sluta diskutera. Många kan nog tycka att det är sjukt att vi två då är vänner men ibland så är det skönt att umgås med vänner som man inte alltid delar samma åsikter med. Även fast vi inte alltid tycker lika så finns det sjukt mycket grejer vi håller med varandra om, vi har kul ihop och vi skrattar men samtidigt delar vi många jobbiga stunder ihop. Vi behöver inte alltid prata med varandra när vi umgås vi vet att den andra personen finns där ändå. För att göra denna text kort så vill jag säga att även fast man inte är lika varandra så kan man ha så himla roligt och utveckla en fin vänskap med varandra. Olikheter kan ibland göra saker och ting lättare det behöver inte komplicera relationer så länge man är medveten om att man inte är ense om allt. Jag är så glad att du vill vara min vän Eve och att du vill umgås med mig. Jag hoppas verkligen att vår vänskap kommer hålla och att vi får många fler sjuka minnen med varandra. Minnen som jag varmt kommer hålla kvar inom mig och tänka tillbaka till då vi sitter där gamla på äldreboendet. Kort sagt, du är så sjukt bra person och du har ett väldigt fint hjärta. Jag älskar dig.

Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0