Så är det ja

Hej på er!

Allt är nog bra med mig. Är väldigt trött och sen lite sur för att man inte fick som man ville för att det endast skulle kosta pengar men egentligen är det en själv som betalar det(skatten). Så nu får man kolla på något annat ställe. Annars har dagen rullat på är väldigt opepp på det mesta nu vill bara ha lov och sommar och sol så man kan bada och hitta på saker. Jag är ändå lite pepp på att hitta på något sjukt roligt känns som att man lägger allt för mycket tid på slappa. Man har så stora tankar i huvudet om vad man vill men antingen så orkar man inte eller kommer annat i vägen. Jag vill att något roligt ska hända men vad vet jag ej det ska bara komma som en överraskning alltså spontant. Men dock vet jag ej vad får nog suga på den karamellen lite till ett bra tillfälle kanske man inte ens hinner tänka klart innan det händer ;). Livet har sina stunder vilket är ganska positivt faktiskt tycker jag man kan liksom inte gå runt och vara glad eller sur hela tiden man måste ha en bra balans och variation.

Ne nu ska jag sova innan jag somnar med mobilen i handen.
Kramar
Evve❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0