Tisdag (söndag)

Hej på er!
Jag är väl medveten om att mitt bloggande dessa dagar inte har varit det bästa. Jag har gjort något verkligen varje dag så det har inte funnits så mkt tid kvar till bloggen.
Lördag: blev det en hel dag i Göteborg med Anna vi fika på stabucks och åt på hard rock och kollade runt i affärer. Sedan åkte vi till mil kusin och var där en stund och sedan åkte Angelica med oss hem till Skövde

Söndag: var jag på badet i 9,5timma. Startade med Simskola och avslutning med den. Sedan funktionär utbildning och sedan klubbtävling.
Måndag: var jag runt lite på dan sedan på kvällen så träffade jag först Anna och Erica och sen kom ericas kompisa med och vi tog en cykel tur till skultorp där Johanna och Patrik var och sedan åkte vi hem till Erica. Sedan åkte jag hem efter tolv någon gång men när jag kom hem fastnade jag framför datorn vilket ledde till ingen direkt tidigt säng gång.
Imorses blev jag väckt av en pappa som är konstig och kom rusande in i rummet och skrek frukost! Inget roligt sätt att bli väckt på kan jag säga er.

Ne nu ska jag duscha och sen får vi se vad dagen bjuder på:)

Kramar
Evve❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0