TorsdagDenÅttondeNovember

Hej!

 

Hur är det med er kära läsare?

 

Här hos mig bara flyger tiden fram och lasten i ryggsäcken är inte den lättaste att bli av med och fattar inte vad jag ska göra för att den ska bli lättare. Humöret är väl inte alltid på topp men jag tycker det känns som att det är det mer upp än ner sedan ligger stressen och nervositeten lite i bakhuvudet.  

 

För övrigt så har jag en hel del planerat nu fram över dock inte någon typ utlands resa det hade inte alls varit fel om jag själv får säga det. Men det är dock mycket roliga saker ändå.

 

Idag har jag varit i skolan. En lektion på morgonen sedan hål från 09.15- typ 13.00 och efter det hade jag två lektioner till och slutade fyra. Sedan har jag försökt mig på lite av historia inlämningen och talet och även körkortsteori. Tänkte även läsa lite geografi sen när jag lägger mig så då vet ni det! 

 

Imorgon blir det skola och sedan fira mormor på kvällen.

 

Lördag blir det framtidsmässa i Göteborg det är typ om olika högskolor och universitet i Sverige och utomlands tror jag med. Sedan på kvällen ska jag fira en kompis. 

 

Söndag blir det först lite jobb och sedan mängder av plugg!

 

Nästa vecka på fredagen är det faktiskt 200 dagar endast kvar till studenten!!! inte alls långt kvar ju. Lite läskigt med faktiskt för jag vet inte vad jag ska göra med livet! jobba eller plugga, flytta eller bo hemma osv. Allt hänger väl på ork och ekonomi och vad man känner för. Kanske kan få lite ideér på lördag förhoppningsvis. 

 

Ne nu ska jag slappa lite!

 

ha det bra

 

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0