One day in Gbg

Hej!

Idag har det varit en hel dag med skolan i Göteborg vi är just nu på väg hem. Vi har varit på lite studiebesök och så sen har vi fått göra lite vad vi vill. Ganska skön dag men har varit så sjukt trött. Det är hårt liv såhär några veckor innan studenten. Men det var skönt att få göra lite annat än skolan. Ikväll ska jag göra psykologi och sedan tänkte jag ta mig till gymmet en tur. Det är väl min dag det.

Imorgon är det skola men har bara en lektion då de två andra är inställda. Sen på kvällen ska jag träffa tjejerna och vi ska ha lite mysigt. Det var sjukt längesedan vi träffades alla. Det har inte blivit så mycket det senaste vi har haft fullt upp med annat. Men det ska bli roligt!

Jag längtar så sjuk efter sommaren. Flera tycker nog jag är störd men jag längtar efter att jobba. Trivs så sjukt bra och det är så roliga människor. Jag längtar också efter att få ha grillkvällar och bada! Fy vad skönt! Men innan det ska jag ha en grym student och bara göra lite inlämningar sen ska jag ha en grym sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0