Vi alla har konstiga saker för oss

Jag har märkt att när jag ska åka hiss så är jag livrädd för att gå in i hissen. Jag typ blundar i och springer in och ut! Jag är inte rädd för att åka med gå in och ut är hemskt det känns som att dörrarna ska klämma en. Någon mer som känner så? Det är skit läskigt! Jag måste se ganska rolig ut när jag springer in och ut haha.....
Jag är även extremt boll rädd så när en boll kommer emot mig vill jag helst bara springa iväg och gömma mig. Kanske beror detta på att jag ofta ramlar eller får bollen i ansiktet om jag står kvar så att mitt självförsvar angriper direkt och jag blundar och springer. Det måste se roligt ut med så jag har alltid försökt undvika bollsport! Vet att många av mina vänner har fått många skratt åt mig då jag deltagit i en bollsport. Det går inte en minut innan jag har hunnit springa åt andra hållet än det hållet bollen gick åt.

Har ni också räddslor som gör att no blundar och springer? Det kanske är bara jag som är konstig vad vet jag;) haha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0