Sjukt härligt!

Asså shit vad roligt jag har haft denna vecka!! Vet inte riktigt var jag ska börja.

Tisdag var vi en sväng i karstorp med folk från västerhöjd. Efter det drog jag, Anna och Johanna till simsjön och sedan hem.

Onsdags var det skola lite först på dagen. Sen på kvällen hade vi sp middag då våra lärare och elev skojade och skämtade om skar som hänt genom tiden. Vi visade då våran film parodi på lärarna. Efter det drog jag och ett gäng från middagen till glädje där vi drack lite gott och pratade till sent.

Torsdag var jag ledig eller var bara i skolan för att lämna in datorn och trodde helt seriöst att jag skulle få betala ett par tusen för att jag hade ett skit stort märke på datorn och 2 ploppar var trasiga men det slapp jag. Sen åkte jag till min frisör och pratade baldag med henne. Sedan när jag väl var hemma var det dags att förbereda sig för en till kväll ute. Så jag åkte ner till Anna en sväng sedan for vi vidare till taket på borgens och där var även en stor del av klassen. Efter Bogren begav sig hela klassen till husaren där vi dansade loss och träffade massor andra människor. Fy vilken rolig kväll jag hade det var grymt!

I går fredag så var jag i skolan en sväng och hade mina sista lektioner for ever på gymnasiet. Sen åkte jag hem och sov för natten innan hade satt sina spår. Och på kvällen åkte jag , becka och Erica en sväng till Johanna.

Idag ska jag fira mamma lite till sen ska jag hämta upp Anna så ska vi åka iväg till lundsbrunn och förhoppningsvis bli Bruna;)

Imorgon ska jag fixa här hemma och hjälpa mamma lite och ta det lugnt för det kam behövas.

Måndag blir det först avloppet i skolan vilket betyder maskerad och tävlingar. På kvällen blir det skumpartyt.

Tisdag är vi lediga och då ska vi fixa med våran kortegevagn och ladda inför student dagen.

Onsdag det är dagen jag sent kommer glömma!! STUDENTEN fatta vad häftigt eller och vad taggad jag är trotts tröttheten.
Jag och Anna kör med ett motto för vi ska vara med på allt och ha en grym student och motto är "sova kan man göra i graven!!!!!".

NU KÖR VI!!!!!!!!


Kram på er
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0