Tisdag men känns som onsdag!

Hej på er gott folk!

Idag är det inte så mycket med lilla mig! näsan rinner, halsen svider, huden är solbränd och svider, antingen är jag förkyld eller pollen allergiker eller så är det jag vet inte, handleden har jag vridit till så jag har fått en svullen knöl. Kan säga att tur det finns bra väder, ett jobb man är nöjd med, en mamma som vet sin sak, voltaren. Annars hade jag nog legat i sängen under täcket och stannat där. Egentligen ska jag kanske inte klaga jag har allt jag behöver eller en sak saknas tycker jag och jag lever i ett land med fred. Men hur skulle det vara att leva om allt bara var perfekt och inget och klaga på?

Dagarna rullar på och de består mest av att jag åker med bussen till Hjo runt sju och sedan jobbar jag och sedan stannar jag antingen kvar lite i Hjo eller åker hem. Väl hemma vill man bara ha mat och soffan men jag har faktiskt sett till så jag inte hamnar i soffan utan försöker aktivera mig. Igår kom Agnes till Hjo så efter jobbet tog vi en glass och sedan åkte vi hem till mig. Idag var min bror och mamma och badade i Hjo så stannade kvar och solade lite och sedan åkte jag med dem hem.

I morgon blir det jobb igen och jag hoppas på grymt väder dock behöver nog för tillfället inte mitt ansikte mer men resten av kroppen behöver. För nu har min spray tan försvunnit eller det ser ut som jag antingen har en hudsjukdom eller som att jag är skitig och håller på och skrubbar bort det sista. Men fy så hårt det sitter!

Hoppas alla har det bra och njuter av det fina vädret för det gör jag!

Förlåt för allt klagande...

ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0