Några saker inte många vet om mig

  •  
    Kusten är det bästa jag vet!
     
     
     
    • Jag saknar en muskel i min kind som är medfött. Vilket gör att jag inte kan gapa rakt och sen när jag ska le får jag kämpa upp med ena kinden.
    • Jag är en person som kan verka helt obekymrad och lugn även om jag har skit mycket som borde göra mig stressad och bekymrad. 
    • Jag älskar att laga mat och helst egen påhittade recept. 
    • Om jag vill ha ett klädesplagg eller ett par skor så ger jag mig itne förens jag har fått tag på dem. Det är verkligen bokstavligen jag ger mig inte förens jag har dem. 
    • Jag drömmer just nu om att hoppa fallskärm väldigt snart.
    • Jag är högerhänt men är mycket starkare i vänster armen. Bär helst saker med vänster för att den är starkare och ibland kan det vara så att jag inte kan lyfta en sak med höger men med vänster går det jätte lätt. 
    • Sitter helst och pluggar i ett halv mörkt rum kan. 
    • Jag älskar att åka iväg någonstans utan mål. En vacker dag ska jag packa en väska och ställa in GPS och bara åka iväg med bilen. 
    • Jag saknar simtävlandet och är lite sugen på att börja igen men dock har jag inte riktigt tiden och sen har mina gamla tider gått ut så jag skulle få börja om helt med tävlandet.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0