svaren

Läste att du har nu mindre än 100 dagar till studenten vad har du för planer efter studenten?

Just nu har jag noll idéer verkligen. Jag skulle helst av allt starta eget företag och få hålla på med något jag tycker är roligt men jag är ganska ung men jag tycker det skulle vara häftigt dock vad jag skulle hålla på med vet jag inte. Jag känner inte för att direkt plugga vidare för jag vill gå in hel hjärtat om jag ska plugga och sen till vad vet jag inte. Sedan är det nu ganska svårt att få tag i jobb men jag har i alla fall ett sommarjobb. Så man kan väl säga att jag inte alls vet vad jag vill göra.

Hur går du helst klädd? 

Ett par bekväma byxor en skön skjorta eller ett sött linne och sedan en kofta över med lite fina detaljer till.

 Vilket är ditt favorit märke på kläder? 
Jag har lite svårt att säga ett men jag tycker om Gants kläder och sedan gillar jag, tiger och nudies byxor.

 Vad är ditt favorit märke på smink? 

Om man kollar i min smink väska är det nog inte så svårt att lista ut. Jag älskar Mary Kay produkterna jätte mycket. Det är bra smink även om det kostar lite så är det helt klart värt det.

Hur kommer det sig att du jobbar som simlärare och vad är det bästa med det ?

Jag har simmat själv och tävlat i 11 år och jag har alltid älskat vatten. När jag började trappa ner på mitt eget tränande så blev jag erbjuden att testa på som hjälp ledare i sim och lek och det slutade med att jag stor trivdes där och var med i varenda grupp. Sedan har jag gått några utbildningar och jag har sedan jobbat mig uppåt och nu är jag en av de ansvariga i sim och lek och sedan jobbar jag i Hjo som simlärare med. Man får så mycket tillbaka och jag gillar att se när det händer saker det är roligt att följa barn som från början inte vågar knappt gå i vattnet tills att de kan simma själva och börjar tävla. Sedan tycker jag det är roligt att ta hand om barn som har svårt för något då man måste hitta på egna lösningar för att de ska få hjälp med det har problem med. Alltså hitta lösningar till problem.

Hej! Jag är 97 och har precis sökt in till gymnasiet och valde samhäll hur är det att går där?

Vad roligt! Samhäll är ett jätte bra program att gå om man inte vet vad man vill bli eller hålla på med. Det påminner till stor del om högstadiet bara att det är lite högre krav och lite mer fördjupningar. Ettan är i stort sett en repetion på 9:an. Andra året sedan blir mer fördjupningar av ettan och i trean får man välja kurser mer själv efter vad man är intresserad av. Dock läser ni inte samma som jag göra så det kan hända att det är lite annorlunda och ni har lite andra inriktningar men det är till stor del ganska likt. Men jag är jätte nöjd med mitt val även om jag är en väldigt praktiskt person jag vet inte vad jag skulle valt annars. Jag ville inte hoppa på något bara för att det var praktiskt utan jag vill läsa något som kan förbereda mig inför högskolan och som kan förbereda mig inför framtiden. Jag har även valt till lite lättare kurser som jag har varit intresserad av som ex. massage och webbdesign, multimedia med mera och blandat det mer lite mer seriösa kurser. Men det blir mycket vad man gör det till. Vill man bara ha G så gör det du behöver om du vill ha högre så är det klart det blir jobbigare och man får kämpa mer. Hoppas du är beredd på plugg för det är det en hel de.

Nämn tre bra egenskaper du har! 
Glad, omtänksam, påhittig

Nämn tre dåliga egenskaper! 
tidsoptimist, lätt att ta på mig för mycket, lite lat ibland

 

Berätta 3 oväntade saker som inte många vet om dig! 
Jag älskar skogsbärs te, jag har noll tävlings instinkt, jag är beroende av att läsa bloggar

 

Berätta om 3 typiska Evve saker! Typ sånt som är skäll dig

Ha minst 2 tuggummi packet i väskan, jag säger jämt ”man lever bara en gång så kör” det är typ mitt måtto, att jag kan ibland säger något helt konstigt som inte ens hör till tillfället.

Berätta om din dröm resa

Jorden runt! Jag skulle besöka varenda världs del och besöka så många länder som möjligt och i varje land skulle jag vilja upptäcka det som är typiskt för det landet.

varför har du en banan i väskan?

Ja du Anna , det var för jag hade inga pengar löst och hatar att ha det så då tänkte jag att om jag blir hungrig kunde det vara bra att ha en i fall men det slutade med att jag slängde den.

vem skulle vinna en pannkaks tävling mellan dig och zlatan?

Haha varför skulle jag vilja tävla mot en sådan fuling?  Självklart skulle jag vinna!

Vad är du mest stolt över i ditt liv? 
Att jag har det så bra som jag har det och sedan alla mina underbara och helt fantastiska vänner som finns där i alla lägen!

Vilken godissort är din favorit i godishyllan?

KEXCHOKLAD hur gott är inte det eller?!

Vad skulle du äta till frukost imorgon om du fick välja vad som helst?

Då skulle jag ta och gå till ett hotell och äta värsta brak frukosten med färska frallor, frukter, fil med godsaker i och en stor kopp te. Kanske en pannkaka med!

Säg något du tycker är viktigt med en kille!

Att han ska gilla mig för den jag är och att man kan lita på varandra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0