VARFÖR KAN INTE DRÖMMAR VARA SANNA?

I morses vaknade jag av en underbar dröm. En dröm man verkligen önskade vore sann, en dröm som skulle kunna vara realistisk även om drömmar brukar vara väldigt orealistiska så var inte denna det. Jag minns drömmen så tydligt och blev besviken när jag vaknade och försökte somna om så min dröm skullefå fortsätta. Det var nästan en dröm som fick en att börja undra om det verkligen var så om den inte var sann. Alltså att allt var verklighet! Den var precis som man ville att det skulle vara när det skulle hända om det ens på riktigt kommer hända. Man blev typ lite besviken när man vakna och känslan man hade i drömmen finns typ kvar i kroppen även om man försöker inse att det bara var en dröm! Men drömmen var så trolig och alla som var med och det som hände och platsen allt utspelade sig på var precis som i verkligheten. Detta förstörde nästan lite av dagen och humöret känns inte som det är helt på topp. Varför kan inte drömma vara sanna och slå in??

 


Kommentarer
Postat av: Angie

Men berätta vaaaaaad det var då! ;D

2013-03-12 @ 15:42:26
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0