5 Maj

(Detta blev vist ganska långt nu på efterhand så du behöver inte läsa om du inte känner för det!)

Godnatt på er!

Jag ligger just nu i sängen och funderar men skulle inte vilja påstå att jag blir klokare för det!

Hoppas ni alla mår bra och njuter. Själv mår jag bra faktiskt jag är faktiskt inte trött eller så kanske det är så att jag inte hinner tänka på det riktigt. Dagarna går i ett och det finns alltid något att göra så här 30dagar innan studenten. Jag är dock trött på allt napa tjatande och alla tjejer som hela tiden lägger upp bilder på deras mat och skit. Men jag antar att det är väl bara en period just nu så man får väl stå ut. För övrigt är jag riktigt taggad på studenten dock har jag insett att det är en hel del att fixa men mycket är klart och tro det eller ej men klassen har blivit överens efter mycket om och men. Kan ju säga att vi lär ha den grymmaste kortegevagnen. Vi har ju bokat något jäkla ljud för 9000 + en DJ så nu hoppas jag fasen att det blir grymt! Men man tar ju bara studenten en gång i livet så vi kör liksom all in!

Idag har jag haft en lång men chill skoldag som vanligt har vi fått göra typ vad vi vill på lektionerna. Efter skolan åkte jag med becka hem och när jag kom hem andades jag ut lite och åt lite. Sedan for jag till gymet och fy så skönt det är jag har alltid varit sån att så fort det har blivit jobbigt så stannar jag men så är det inte längre utan när jag tröttnar höjer jag istället. Och det har gett resultat min kondis och styrka har förbättrats enormt och det är roligt att äntligen få tillbaka något av all träning. Jag är nog snart tillbaka till min gamla simarform haha. För efter att jag slutade så gick jag upp ett x antal kilon det märkte man väldigt mycket för jag kunde inte ha min byxor längre och jag tappade orken och kondisen och styrkan bara sjönk och jag brukar aldrig väga mig för jag tycker det är onödigt man väger liksom det man väger. Men min mamma såg att jag hade förändrats och det var hon som hjälpte mig att få mig uppåt igen med humöret och genom att jag blev glad så kom tränings humöret tillbaka. För de sista åren jag simmade så tränade jag så sjukt mycket för att inte ens vara någon elit utan gjorde det mest för att det var roligt. Jag missade inte en ända träning jag var jämt där. Men jag tror det blev för mycket och jag måste ha variation och till slut kändes de som att allt var likadant och jag tröttnade helt och alla mina tränings kompisar i min ålder slutade. Vilket resulterade i att jag var äldst i hela klubben av alla simmare och jag hade ingen att dela saker med längre. Jag hade jätte snälla simkompisar men vi var liksom inte på samma stadier i livet och att ha någon att skratta och prata med på träningen gör allt roligare. Sen har jag har alltid varit en person som aldrig har gått upp oavsett hur mycket jag ätit så jag har aldrig tänkt på vad jag ätit utan ätit när som helst och hur mycket som helst. Och det har ju gått när man tränat så mycket men så fort man slutar träna helt och äter lika mycket så händer det saker. Sen så började jag för lite mer än ett år sedan med något som gör att genom detta får kvinnorna lite mer söt sug och sånt och kan få lite kvinnliga former och jag viste det men samtidigt var jag så trött på alla finnar så jag fick välja och jag valde finnarna att jag ville bli av med dem och jag ångrar verkligen inte mitt val. För jag hade så ont av dem. Och detta gjorde även att jag förändrades. Och varför jag tog upp detta var för att jag fattade i somras att jag måste få förändring detta är inte jag. Jag är ingen person som inte tränar alls och bara latar mig . Så helt plötsligt började jag med gymmet på riktigt och verkligen utnyttjade det där gym kortet mamma nästan skaffat åt mig i onödan. Sedan har jag gjort det roligt och nu är det något som jag tycker är sjukt roligt. Och jag gör den träningen jag tycker är rolig. Tänkt att äta vanligt och tränar några gånger i veckan kan göra att man mår så bra. Jag tror inte ett dugg på alla de där så kallade dieterna och allt vad det heter vad fasen ät det du vill och njut. Som jag skrev tidigare så är jag trött på alla tjejer som lägger upp mat bilder och att de är så nyttiga och skit men jag tycker inte det verkar så nyttigt att bara äta frukt och banan pannkakor och de flesta ser ju nästan ut att svälta sig själva! Va fan ät och tig! Jag har aldrig följt dieter och vägt mig varje vecks och skit för jag tycker sånt är skratt retande jag väger mig aldrig och jag ska aldrig äga en våg för jag tycker att det är så onödigt man väger liksom det man väger huvudsaken är att man mår bra! Jag gillar faktiskt min kropp med mina kvinnliga figurer!

Oj nu kom jag in helt på andra saker sorry! Ni märker säkert att jag är ganska tydlig med vad jag tycker och det är liksom min åsikt ni behöver inte ha samma utan alla får ha sin. Det är något jag tycker är viktigt! Men glöm aldrig:

"Du ska tycka det för att du tycker det och inte för någon annan, du är du och så länge du mår bra så är allt bra"

Men efter träningen så satte jag mig i kvälls solen och solade lite samtidigt som jag gjorde mig av med lite plugg. Sen har jag bara slappat och nu tänkte jag sova.

Så hoppas ni inte tycker att jag är allt för knäpp. Men detta for bara ur mig!

Godnatt!
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0