Chill i dill

Fråga mig inte var jag fick rubriken ifrån men det var det enda som dök upp i huvudet.

Hoppas alla har en bra fredag! Själv kör jag på en slapp fredag framför tv:n med fruktsallad. Det var det närmaste godis jag kom eller hittade en chokladkaka i skåpet men såklart innehöll den spår av hasselnöt. Så det fick bli frukt istället dock inte lika gott som godis men det får funka tar igen det missade godiset imorgon. Idag har jag haft kort skoldag och inte gjort så mycket vettigt. Vi gör typ inget vettigt i skolan längre men vi har ändå tusen inlämningar. Efter skolan begav jag mig till rese för jag kände inte för att gå hem åkte med Anna till skolan och hon åkte hem före mig så det fick bli buss. Det är väl lika bra jag vänjer mig då jag snart ska få åka en hel del buss till Hjo i flera veckor men hoppas jag inte behöver åka buss varje dag utan att jag kan få bil någon gång. Dock är det skit svårt att få parkering i Hjo så det är ganska smidigt med buss bara att man måste passa tider som inte är så roligt. Men det blir nog grymt ändå. När jag kom hem slappade jag och sen tyckte pappa att jag kunde dammsuga bilen så så blev det och sen har jag ätit god mat och kom nyss hem efter en for ever alone promenad i min egna värld med musik i öronen. Nu ska jag fortsätta att titta på tv och se vad den har att erbjuda resten av familjen kollar på hockeyn men det är inte roligt så det är inget jag kollar på.

Ne jag vet inte vad jag ska skriva mer så ni får nöja er med detta! Ska klura ut något roligt tills imorgon så vi får se vad det blir.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0