I-landsproblem jag vet men ändå viktigt!

Jag har nu bestämt mig för att bryta en trend jag ska ha uppsatt hår på studenten och inte nedsläppt. Mössan sitter snyggare och bättre om jag har en bulle i nacken och jag trivs bättre i det. Jag vet att alla tjejer har nedsläppt men jag trivs inte i det så jag ska vara stark och bryta detta i år. Mössorna har så rolig form i år tycker jag den vita delen går upp så mycket! Haha men det är ju bra en dag man ska ha den så och den dagen lär man nog inte tänka på det heller så.

Idag har jag haft kort skoldag och jag har fått mycket gjort har gjort klar alla psykologi inlämningar och nästan en religions inlämning och sedan svenska inlämning och börjat med projekt redovisningen. Snacka om att jag har fått mycket och jag kan allt mer checka av kurser nu. Så skönt! Sen nu har jag ätit lite mellis och tänkte åka och gymma så fort pappa kommer hem med bilen. Har inte varit på gymmet sen i söndags så det är nog allt dags för en tur idag. Sen ikväll får vi se vad jag gör! Spontant är roligt!

Fick dock bara en känsla i kroppen precis att det känns inte som man kommer komma in på högskolan för att poängen är omänskligt höga eller är det bara jag som tycker det. Vist jag kunde haft bättre betyg men då hade jag fan inte haft ett liv bredvid skolan. Och jag vill ja ett socialt liv! Jag är nöjd med min blandning jag har i alla fall inget IG så det är grymt ju! Sen för att inte vara en plugghäst har jag faktiskt hyfsade betyg men det känns som det inte räcker. Men med alla mina planer så kan jag nog klara livet ändå. Jag är grymt sugen på att starta eget! Så vi får se behöver nog lite mer erfarenhet innan och en lite mer klar plan så kan det nog gå. Det finns alltid någon väg som tar en dit man vill. Bara man gör det som man tycker är roligt så tror jag allt löser sig!

Allt löser sig nog som alla säger när man säger att man känner sig for ever alone! Haha men även om det någon gång kommer lösa sig så är allt så segt. Speciellt när man ser massa mysiga och lyckliga par så blir man ännu mer for ever alone. Jag vill också ha en mysig kille dock vill jag ha den perfekt så jag får nog vänta ;)

Ha det bra!

Puss och kram skumbanan
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0