Lördag

Tjolahopp!

Just nu sitter jag i ett kol svart vardagsrum för mig själv, tur mobilen lysser upp annars hade jag varit livrädd. Mörker är verkligen inget för mig och har aldrig varit och kommer aldrig vara något för mig. Känner mig så ensam och rädd då. Idag har jag tagit sovmorgon vilket har varit skönt sen har jag testat hur jag ska ha mitt smink på balen och har nu kommit fram till en Lagom och fin make hoppas bara jag kan göra om den. Sen blev det fika med mamma, pappa och pappas kompis. Efter det tog jag bilen och hämtade farmor och vi åkte vidare och hämtade mat inför kalaset som vi precis har avslutat. Vi har firat min farmor och mamma som har och ska snart fylla år. Det har varit en mycket mysig kväll. Alla har sagt att jag ser lite från varande och glad ut kanske beror de på att jag har så mycket i huvudet och är sjukt taggad på studenten. För de la även till att så fort de pratade om studenten så sken jag upp ännu mera. Men det är lite läskigt för jag känner mig så lite för att ta studenten alla har liksom varit så stora! Man hänger inte med riktigt tiden går så fort och man känner sig inte så stor som man egentligen är. Så där fick ni svaret på varför jag är som jag är haha!

Igår kväll så åkte vi till tibro och kollade på våmbs damer. Efter det körde jag iväg till Hjo och där satte vi oss i hamnen och bara njöt ett tag. Så mysigt! Så där satt vi em bra stund jag,becka, Anna och josse. Sen for vi hem och då hamnade jag och Anna och becka hos Anna en sväng.

Imorgon ska jag sova ut. Sen ska jag träffa Emelie så ska vi kolla på klassfotbollen och sen till kommer nog Anna en stund med lite senare. Sen ska jag och mamma även hinna kolla ut foto ställe inför balbilderna och fixa med det. Så det blir nog en bra dag.

Mamma erkände idag att igår när hon hade hämta min student skylt så blev hon nästan lite tårögd( vill tillägga att jag får inte se den och är sjukt nyfiken undra vart hon gömt den). Tänk då själva student dagen om hon gråter kommer ju fasen inte jag kunna hålla mig! Jag är känsligare än vad många tror att jag är jag har lärt mig att hålla emot men ibland går det bara inte. Studenten är ju egentligen både sorgsen och glad. Men jag ska försöka att bara tänka på det glada och ha en grym dag!

Ne nu ska jag göra ordning mig och sen ska jag sova.

Godnatt!

evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0