Lördag

Hej på er!

Fy vad det bränner på min rygg! Jag är så klantig och har bränt mig och det värsta av allt är att jag har två vita sträck på ryggen från mitt linne. Och om 3 veckor ska jag ha klänning som är bar i ryggen och på framsidan!!!!!! Jag får göra allt jag kan för att det ska bli bra. Idag har jag och mamma stöttat pappa som sprungit göteborgsvarvet. Det har varit äckligt varmt och solen har verkligen tagit alla krafter och skadat halva min kropp! Ja jag vet jag är känslig för solen men jag smörjande mig faktiskt men när man blir varm så rinner det bort med svetten. Så det är väl vad jag har gjort hela dagen.

Just nu sitter jag och kollar på Eurovision songcontest. Lite segt tycker jag! Men det känns ändå lite roligt att det är i Sverige även om det inte känns så. Det är roligt att få uppleva det.

Igår så var det skolan på dagen. Efter skolan åkte vi runt lite och åt glas jag och Erica och Anna. Sedan hämtade vi Annas bror och åkte hem. Väl hemma blev det grillning med familjen innan jag for ner till Anna för att invänta becka så hon skulle bli klar. Under tiden kollade vi lite på Annas brors match. Sen kvällen blev väl kanske inte som planerad men den var ändå mysig. Efter lite runt åkande och fixande hamnade vi i karstorp där några från klassen var. Vår klass har nu sisådär 3 veckor innan vi slutar kommit på att vi kanske skulle ha bättre sammanhållning. Så vi grillade marsmallows och pratade och så. Det var mysigt. Det blev en sen kväll!

Fy det känns som jag ska somna när som helst sov bara ca 4,5timma i natt och sedan varit ute hela dagen plus ha kört bil ända från Gbg hem det tar på krafterna. När man åker i bilen med mamma och pappa känns det som att man fortfarande övningskör! Men det gör jag ju inte för jag har ju ett eget körkort liksom men man får fortfarande den känslan.

Imorgon ska jag sova ut och träna och sen borde jag börja plugga till mitt sista prov och det sista på gymnasiet.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv.

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0