Lördag

Jag har noll blogg fantasi just nu! Jag räknade precis ut att jag har haft min blogg i lite mer än 4 år är inte det häftigt eller? Det tycker jag, dock kanske det inte är så konstigt att fantasin är lite sådär ibland.

Men idag är det ju då lördag som alla nog redan vet. Denna lördagen har varit väldigt spontan och lugn för mig har inte haft en ända plan vilket har varit skönt. Jag har bara kunna göra det jag velat och slappat. Jag har åkt en mängd bil och åkt runt i halva Skövde känns det som. Sedan blev det lite plugg med även om plugg humöret inte var på topp. Sen har jag städat lite och så. När jag säger städa om ni inte redan fattat det så är det typ plocka bort kläder från skrivbordet. Inte dammsuga och sånt det är så sjukt tråkigt men ibland blir man tvungen så det händer väl någon gång ibland att jag dammsugar;) haha nu tror ni säkert mitt rum är skit äckligt men det är det inte jag lovar det är faktiskt ordning och reda;) en fråga jag många gånger har ställt mig och som mamma ställt till mig är undra hur det kommer se ut i min lägenhet? Antingen kommer jag bli en oväntad perfektionist eller så får jag hitta en kille som gillar att städa eller så får jag hitta städhjälp eller så vet jag inte. Jag hatar i alla fall smuts och dam men jag fattar inte hur det går ihop med mitt städhat. För att få svar på denna fråga får nog vänta lite men för eller senare kommer svaret nog dyka upp. För jag tänkte liksom inte bo hos mamma och pappa hela livet ne fy max ett år till sen ska jag fly till ett eget ställe. Fatta vad roligt att få inreda mitt egna ställe precis hur jag vill. Men jag har tänkt på en sak fy vad tråkigt det skulle vara att bo helt själv! Det kanske bara är jobbigt i början men vem ska man pratat och tjata på liksom? Man kan ju inte ringa 24/7 för att få göra det och om man går runt och pratar med sig själv kommer man ju till slut bli paranoid. Jag hoppas verkligen man vänjer sig och hitta lösningar på allt sånt. Haha det löser sig nog. Men fy vad rörigt och konstigt detta inlägg blev men nu får stå ut! Detta känns också väldigt ovärt men nu är det skrivet så ni får stå ut.

Ne nu vågar jag inte skriva mer för då kommer det bara bli ännu mera konstigt.

Ha en bra kväll!

evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0