Snabb inlägg

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Idag har jag varit så sjukt seg och har helst av allt bara velat göra något roligt eller sova men istället har man fått plugga och det håller jag på med än. Ska strax göra en intervju som jag ska använda till en inlämning. Lite läskigt men jag ska klara det. Sen ska jag åka och träna tänkte jag och vi får väl se det kanske kan pigga upp mig lite. Jag längtar till fredag för då är min sista och jobbiga inlämning klar. Sen har jag bara ett prov och ett tal kvar sen är det STUDENTEN som gäller. Det är nästan som man ska fira med ett glas champagne då eller något eller det kanske man ska spara till studentdagen. Vi får se hur det blir!

Just nu längtar jag något enormt efter studenten och allt innan. Det börjar redan veckan innan med massor firande. Jag och Anna har bestämt oss för att vi ska fasen ha en grym student och göra allt för att det ska bli grymt!

Ne nu måste jag ringa och göra min intervju.

Ha det bra!

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0