Snart dags för riktig sommar!

Som för mig är göra vad man vill då är det sommar. Denna sommaren ska jag jobba, äventyra, träffa vänner och nya människor , jag ska åka båt, bada i mängder, grilla, vara busig.... Listan kan göras lång. Jag ska ha en grym sommar! Den ska innehålla både spontanitet och planerade saker. Förstås kommer mycket jobb stå på schemat men det är bara roligt. Hoppas på grymt väder så man slipper allt regn och sen är det mer folk som kommer och badar då vilket är lite roligare. Sen är det ju grymt att vara på ett sånt underbart sommar ställe som Hjo eller i alla fall så länge det är sol;)

Ne nu ska jag drömma mig tre veckor fram och ta det lugnt.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0